Dag 5 Bye bye Hong Kong, hello Bali & Java! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lauren - WaarBenJij.nu Dag 5 Bye bye Hong Kong, hello Bali & Java! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lauren - WaarBenJij.nu

Dag 5 Bye bye Hong Kong, hello Bali & Java!

Door: perjalanansaya

Blijf op de hoogte en volg Lauren

01 Augustus 2010 | Hong Kong, Hong Kong

Nihau!

Vandaag was (is) mijn laatste dag hier in Hong Kong. Ontbeten in Kowloon park war alle oudjes Tai Chi aan het doen waren, de mannen hard aan het lopen waren, en alle vrouwen bij bosjes lagen te chillen op een kleed. Het viel me op hoeveel vrouwen er vandaag op straat liepen. Lag het nou aan mij? Zeker op HKIsland.. Ik heb het even gevraagd, en dit waren alle dienstmeisjes die hun vrije dag met elkaar spenderen. Ineens wist ik war Hong Kong alle kleine mensjes had gelaten (dat viel me namelijk er mee), die werkten allemaal van maandag t/m zaterdag! Ik voelde me eindelijk een reus toen ik een kop boven iedereen uitstak.
's Middags naar Hong Kong begraafplaats geweest, beetje apart, I know. Ik heb gewoon iets met de dood! Heel vol en chaotisch was het. Geen bloemen, behalve op de Islamitische begraafplaats.
Toen even naar 't hostel geweest, voelde me niet zo lekker. Daarna de allerlaatste shoppingspree gehad hier in Kowloon. Leeeeuke dingetjes gekocht! Maar dat zien jullie wel als jullie het krijgen.

Jammer om dag te zeggen tegen Hong Kong, wil heel graag nog eens terug met iemand. Kan ik een personal rondleiding geven!
Meestal aan het einde van een vakantie heb je een bitterzoet gevoel: afscheid nemen. Het leuke aan dit verhaal is dat het nu net begint! Ik heb week 1 van de 4 gehad, nu op naar Bali en Java waar het verhaal nog even doorgaat, maar nu in het gezelschap van Lauri, Xio, Merel, Ilse, Gin en Cos. Heel erg veel zin in! Op naar een nieuw avontuur.

(Morgen vertrekt mijn vliegtuig om 11:45 lokale tijd, voor jullie dus 05:45. Ik reis via KL, daar aangekomen met ik 1 uur en 3 kwartier om in mijn vliegtuig naar Bali te springen. Ga ik dat redden? Dat zullen jullie het volgende reisverslag zien..) (spannend muziekje)

Dikke kus aan iedereen!
Alle liefs, uit Hong Kong.

-Lauren

  • 01 Augustus 2010 - 14:50

    Georgina:

    Heel veel plezier alvast in Bali, ook wel lekker om wat vertrouwde mensen om je heen te hebben! ben benieuwd naar nog meer foto's xxx:D

  • 01 Augustus 2010 - 16:02

    Oom Eric:

    Dat lijkt me heel leuk voor je straks. Heb je eindelijk het gezelschap waar je zo naar verlangde. Goede reis, en ontzettend veel plezier met z'n allen! 'k lees je.

  • 01 Augustus 2010 - 16:45

    Gery:

    je hebt in die paar dagen al heel wat meegemaakt! Je bent echt in een hele andere wereld en dan morgen al naar Bali. Kun je weer heerlijk Nederlands kletsen, maar vergeet niet je avonturen te plaatsen hoor + foto`s. Echt leuk om je te volgen.
    Liefs

  • 01 Augustus 2010 - 17:29

    Mamsie En Jank:

    hee meisje, wat heb jij veel meegemaakt en gezien! Wij hebben het heerlijk hier, luieren en luieren!!
    Veel plezier in Bali met je vriendinnen, zal wel heerlijk zijn om weer eens nederlands te spreken en te dollen. veel knuffels van ons.
    dag dag!!!!!!!!!

  • 01 Augustus 2010 - 18:54

    Gin:

    Tuurlijk ga je dat redden. KL is niet zo groot als Schiphol! (denkik)

    Goede vlucht en we keep in contact! Mailen kan sowieso want zit tot 5 aug bij Do & Joris dus heb sowieso mail!

    XXX

  • 02 Augustus 2010 - 08:33

    Papi:

    Dat denk jij Gin KLIA is net zo groot als Schiphol, misschien wel groter. In ieder geval mooier en luxer dan Schiphol. Op weg naar Bali ik ben benieuwd hoe je dat vind. Wanneer ontmoet je de rest van de "crew" Kiss bapak

  • 02 Augustus 2010 - 09:55

    Thea Bastiaans:

    je pa stuurde mij jouw link. Vind je het niet erg dat ik jou nu ook volg? ik vind je geweldig!! Geniet met volle teugen en sla alles op in your mind.
    Heel veel plezier in Indonesië. Mijn geboorteplaats is Bandung misschien kom je daar ook op doorreis.
    xxx

  • 02 Augustus 2010 - 16:08

    Saskia:

    Hey Lauren,
    Leuk om te lezen allemaal!!! De meiden zijn onderweg naar je hoor!!! Ils had een beetje typische Ilse-stress maar er wel super veel zin in!!
    Ik ga jullie vanaf hier volgen, have fun
    xxx

  • 02 Augustus 2010 - 18:46

    Jules Leiden:

    Goede verblijf in Bali en Java.
    Gideon is monenteel ook in Bali. (kuta)

    liefs en groetjes
    Yvonne & Jules
    Leiden


  • 05 Augustus 2010 - 19:32

    Elizabeth:

    Do the chinese people smells like a wetr blanket....hahaha

  • 07 Augustus 2010 - 10:33

    Stella:


    Hallo Lauren,

    Wat enig hoor om je reis te volgen d.m.v. je verslag. Dat je daar nog de fut voor hebt om dit voor de thuisblijvers te doen 'toppie'hoor !!
    Succes verder en nog veel reisplezier, groetjes

    sampai bertemu lagi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lauren

Actief sinds 26 Juli 2010
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 18922

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 26 Maart 2014

Tom & Lau in Thaileisie

27 Juli 2010 - 25 Augustus 2010

Mijn kleine Azie reis!

Landen bezocht: