Foto's - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lauren - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lauren - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: perjalanansaya

Blijf op de hoogte en volg Lauren

01 Augustus 2010 | Hong Kong, Hong Kong

Uploaden super langzaam! En er staat ineens een gekke foto van blog Dag 3 en 4. Die was van toen ik uit het vliegtuig kwam.. (even ter verdediging). Ik denk dat ik de rest in Bali upload! Ga nu inpakken. Ciao for now!!

  • 01 Augustus 2010 - 13:40

    Oom Eric:

    geen verdediging voor foto dag 3 en 4 nodig hoor. Ik weet hoe gaar een mens is als ie een lange vliegreis achter de rug heeft. Plakken! - Stinken! - Moe! - Uitgedroogd!

  • 03 Augustus 2010 - 21:07

    Louis:

    Hallo Lauren,

    Wat een leuk reisverslag heb je gemaakt en erg spannend.

    Ik kijk steeds uit naar wat er komen gaat.

    Maar voor het moment geniet van het leven en van het Land waar ook jouw wortels liggen.

    Veel liefs en groetjes
    Louis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lauren

Actief sinds 26 Juli 2010
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 18939

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 26 Maart 2014

Tom & Lau in Thaileisie

27 Juli 2010 - 25 Augustus 2010

Mijn kleine Azie reis!

Landen bezocht: