Dag 7 en 8 Bali: 'You want to see the ripper?' - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Lauren - WaarBenJij.nu Dag 7 en 8 Bali: 'You want to see the ripper?' - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Lauren - WaarBenJij.nu

Dag 7 en 8 Bali: 'You want to see the ripper?'

Door: perjalanansaya

Blijf op de hoogte en volg Lauren

09 Augustus 2010 | Indonesië, Batavia

Dag iedereen, een kort berichtje vanuit het ietwat bewolkte westen van Bali. Ilse en ik zitten hier in een Internetcafe in Gilimanuk terwijl we worden uitgemolken door de mensen hier. En ja pap; het zijn Javanen, en nee ik ga ze niet slaan.
's Avonds tijdens dag 1 in Ubud heerlijk gegeten bij een Warung ergens tussen bosjes en bergjes (viel eigenlijk wel mee). Gister dag 2 in Ubud gehad, en nog een wandeling doorheen geknald. Deze keer de 'Rijstveld wandeling'. Iets minder steil, dus iets minder zweet. Erg mooi langs kabbelende beekjes en spelende kindjes. Gegeten bij een Warung die mij een overload aan spinazie gaf, zag ik er echt zo uitgeleefd uit?
Vandaag zijn we met chauffeeur Wayang vertrokken richting het westen van Bali. Het plan was namelijk om vanuit daar de ferry naar Java te pakken. Wegens onrealistische tijdplanning en geld hebben we onze Java trip gecancelled, en blijven we wat langer in Bali. Ikzelf vond dit eigenlijk heel jammer, ik ben namelijk heel benieuwd waar die Hillebrandtjes nou vandaan komen, dus hebben Ilse en ik besloten alsnog een dagje Java te doen. Wij verblijven nu aan de Westkust om morgenochtend de ferry naar Java te pakken. Papa vertelde al dat Javanen niet te vertrouwen zijn, en je merkt het gelijk aan de mensen die hier werken (ook Javanen). Gelijk worden we afgezet! Niet normaal.
Oke, volgende keer een langer berichtje met foto's vanuit Lovina beach waar de rest van de meiden ons opwacht!
Groetjes

  • 09 Augustus 2010 - 10:21

    Gery:

    wel afwisselend hoor, jullie tour! Maar wel avontuurlijk, maar ja daarvoor ben je daar. En gelukkig krijg je van alle kanten tips van ervaringsdeskundigen. Iedereen leeft dus wel mee. En de kans om te ontdekken waar die Hillebrandtjes nu vandaan komen zou ik me ook niet laten ontgaan. Ben dus benieuwd naar je verhaal. Kun je meteen kijken waarom de Hillebrandtjes nou zo typisch die Hillebrandjes zijn. Liefs en geniet ze verder!

  • 09 Augustus 2010 - 20:28

    Louis:

    Lauren ik moet zeggen dat ondanks het warme klimaat het eten wat toch heel anders is als wat je gewend bent, je toch wel de moeite doet om veel van de Gordel van Smaragd te zien. En als je straks op(vader,opa's-land) Java bent jij dan niet al te lang wortel hoeft te schieten om het gevoel te ervaren waar de Hillebrandtjes vandaan komen.
    Geniet van dat moment!
    gr Ludwig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lauren

Actief sinds 26 Juli 2010
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 18928

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 26 Maart 2014

Tom & Lau in Thaileisie

27 Juli 2010 - 25 Augustus 2010

Mijn kleine Azie reis!

Landen bezocht: