Perjalanlannal.. saya? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lauren - WaarBenJij.nu Perjalanlannal.. saya? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lauren - WaarBenJij.nu

Perjalanlannal.. saya?

Door: perjalanansaya

Blijf op de hoogte en volg Lauren

27 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Welkom op mijn reisverslag. Tip 1: gebruik voor je reisverslag altijd een titel die je zelf ook kan onthouden.

Vanavond vertrek ik naar HongKong! Het mooie gebied helemaal ten zuiden van China.. Hong Kong, met al zijn. Staat bekent om. Met de prachtige..! (Ik beloof jullie deze zinnen ooit af te kunnen maken) De reis gaat als volgt:

27 jul t/m 2 aug. HK
2 aug t/m 24 aug. Bali, Java en Lombok

Zoals gezegd: een minireis. Mijn backpack stond er tot gisteravond roerloos en een tikkeltje verlaten bij. Nu klaagt 'ie weer dat 'ie te dik is.
Ik ben ineens zo ontzettend zenuwachtig. Waarom doe ik dit ook al weer? Dit voelt een beetje als de eerste keer dat ik naar groep 6 mocht. Doodsangsten sloeg ik uit. En terwijl ik tranen met tuiten huilde was mijn arme moeder genoodzaakt mij letterlijk de klas in te sleuren, me op een stoel neer te zetten, en hard weg te lopen. Ik hoop dat het deze keer wat soepeler gaat.

21:20 vertrek ik vanuit Schiphol. Ik zit bij het raam. En aangezien ik niet voor niets Lauren ben, leent deze situatie zich minstens voor een 12-uur-durende vliegreis waarbij ik naast de dikste Chinees ooit zit die smakt, boert en snurkt. Want dat mag in China.



  • 27 Juli 2010 - 10:23

    Shoarma:

    Niet zo zielig doen! Het word hartstikke leuk.

  • 27 Juli 2010 - 11:09

    Georgina:

    Leuk geschreven Kroes! Vanavond brengen wij je lekker naar je laatste nederlandse bestemming en dan wordt meegenomen naar de andere kant van de wereld, super spannend! Love you x

  • 27 Juli 2010 - 11:18

    Gery:

    Weet zeker dat je het hardstikke goed gaat doen!! En natuurlijk van alles mee gaat maken, maar dat hoort erbij. Groetjes

  • 27 Juli 2010 - 11:19

    Linda:

    Spaaaannnend!! Fijn leesvoer om naar uit te kijken !
    X

  • 27 Juli 2010 - 11:54

    Barbara:

    Heel veel plezier! en ik lees lekker mee!

  • 27 Juli 2010 - 13:02

    Papi:

    Banyak kegembiraan dan kebahagiaan.
    meaning
    Veel vreugde en geluk

  • 27 Juli 2010 - 18:40

    Mamsie:

    We hebben je een paar uur geleden door de douane geloodst! Even moeilijk momentje voor je, maar na een half uur zat je al aan de Mac!
    Het komt helemaal goed, maak maar veel mooie herinneringen. kus liefie

  • 27 Juli 2010 - 18:53

    Mary:

    hai Lauren!

    heel veel plezier, veel verrassingen toegewenst en genieten..... stoer van je, hoor!
    dikke kus van ons
    mary

  • 28 Juli 2010 - 08:46

    Oom Eric:

    waarom jij dit doet? om ons thuisblijvers alles over Azie te vertellen natuurlijk!
    Have a good time!!

    en pas goed op jezelf he?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lauren

Actief sinds 26 Juli 2010
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 18924

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 26 Maart 2014

Tom & Lau in Thaileisie

27 Juli 2010 - 25 Augustus 2010

Mijn kleine Azie reis!

Landen bezocht: